گزارش تمرين امروز استقلال
 
کلبه فراقط!!!
پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, :: 10:36 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

تمرين امروز تيم فوتبال استقلال تهران در غياب ملي‌پوشان اين تيم برگزار شد.


نخستين تمرين تيم فوتبال استقلال پس از ديدار تدارکاتي برابر ابومسلم مشهد در غياب ملي‌پوشان اين تيم از ساعت 18 در کمپ مرحوم ناصر حجازي برگزار شد.

پس از آغاز تمرين ابتدا بازيکنان زير نظر دکتر حاج قاسم به دويدن و انجام حرکات کششي پرداختند تا خود را براي انجام تمرين‌هاي تاکتيکي امير قلعه‌نويي آماده کنند.

پس از اين بخش، تمرينات با توپ تيم آغاز شد و امير قلعه‌نويي بازيکنان را به دو گروه تقسيم کرد تا تمرين آقاوسط را انجام دهند. اين بخش از تمرين بسيار فشرده، با جديت و با نشاط برگزار شد و امير قلعه‌نويي نيز بازيکنان را همراهي مي‌کرد. او در اين ميان نکات و تذکرات لازم را نيز به بازيکنان مي‌داد.

دروازه‌بانان تيم فوتبال استقلال نيز تمرينات اختصاصي خود را پيگيري کردند تا اينکه تمام بازيکنان در قالب دو گروه نارنجي و آبي به فوتبال درون گروهي پرداختند.

امير قلعه‌نويي کار بازيکنان را به طور کامل زير نظر داشت و در اين بخش تمريني نيز نکات لازم را به آنها گوشزد مي‌کرد.

در تمرين امروز شاهرخ بياني و منصور پورحيدري هم حضور داشتند. همچنين ميرشاد ماجدي سرپرست تيم فوتبال استقلال با تماس تلفني جوياي احوال کيانوش رحمتي شد.

در پايان بازيکنان با انجام حرکات کششي به سرد کردن بدن‌هاي خود پرداختند و تمرين به پايان رسيد.

اين در حالي بود که خسرو حيدري به طور انفرادي پس از پايان تمرين شروع به دويدن دور زمين کرد.

کارهاي مربوط به تکميل سکوهاي تماشاگران کمپ در حال انجام است و حدود 100 نفر از تمرين امروز استقلال بازي کردند. تيم فوتبال استقلال روز يکشنبه در بازي تدارکاتي در کمپ ناصر حجازي به مصاف داماش گيلان مي‌رود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان